aaaa

قابل توجه كاربران محترم پست الکترونیک انجمن فارغ التحصیلان

مسئولین شبكه دانشگاه  تحت هیچ شرايطی و با هيچ  آدرسی تقاضای دریافت كلمه عبور كاربران را  ندارند و هرگونه تقاضا جهت دریافت کلمه عبور از جانب این مرکز نبوده  و تقلبی است و فاقد اعتبار می باشد حتی اگر از ایمیل مسئولین و با دامنه دانشگاه sharif.edu باشد لطفا تحت هيچ شرایطی به این نامه ها جواب ندهيد و به  هیچ وجه بر روی هیچ لینکی در داخل این نامه ها  کلیک نکنید و فورا این نامه را بدون فوروارد و ... حذف نمایید به خصوص در مورد لینکهای که در مورد بانکهاست که از آن طریق به هیچ وجه وارد حساب بانکی خود نشوید چرا که ظاهر سایت دقیقا شبیه سایت بانک مورد نظر  شماست ولی رمز حساب شما به سرقت می رود حتما خودتان مستقیما آدرس بانک را وارد نموده و وارد حساب بانکی خود شوید

چناچه مایلید که همواره ایمیلهای دانشگاهی شما  مستقیما به ایمیل شخصی شما در yahoo یا  gmail  و ... به طور اتوماتیک فوروارد گردد تا مجبور نباشید برای هر ایمیل جداگانه لاگین نمایید ،  یک بار  لاگین نموده و با استفاده از گزینه Automatically-Forward  آدرس ایمیل شخصی  خود را مقابل عبارت :TO   وارد نمایید  و سپس فقط  گزینه  Forward□   را انتخاب نمایید  و یا به  support@alum.sharif.ir ایمیل ارسال و هر دو ایمیل دانشگاهی و دائمی خود را ذکر نموده تا این فوروارد  انجام  شود و  همواره به ایمیل دائمی شما فوروارد گردد ( توصیه می شود به علت محدودیت فضا برای ینکه ایمیلهایتان برگشت نخورد این forward انجام گیرد)

مهم : دقت نمایید  زمانی که یک ایمیل را می خواهید برای شخصی فوروارد نمایید به جای انتخاب forward  که در قسمت بالای همان ایمیل می بینید روی گزینه Automatically-Forward  که در بالای صفحه می بینید کلیک نکنید که با این کار به جای اینکه ایمیل شما به آن شخص فوروارد شود از آن به بعد کلیه ایمیلهای شما را ایشان دریافت می نماید. به طور کلی دقت نمایید بین  انتخاب این دو گزینه اشتباه نکنید. زمانی که گزینه Automatically-Forward را انتخاب می کنید باید  ایمیل دائمی خود را به جای ایمیل دانشگاهی وارد نمایید.

به هیچ وجه در قسمت Option گزینه های را که نمی دانید تغییر ندهید تا ایمیل شما دچار مشکل نگردد.

حجم اشغال شده ظرفیت دیسک کاربران شامل فولدرهای ایمیل مانند inbox , sent-mail  وغیره و همچنین فضای وب سایت شخصی آنها می باشد.

کلیه پارامترهای  مورد نیاز برای تنطیمات پست الکترونیک در گوشی موبایل ،  outlook و ... در وب سایت دانشکده  قابل مشاهده می باشد.

برای لاگین نمودن تنها نام کاربری که قبل از @ وجود دارد را وارد نمایید و احتیاج به وارد نمودن آدرس کامل پست الکترونیک نیست .  برای تغییر رمز قبل از لاگین نمودن از طریق لینک "تغییر کلمه رمز"  اقدام نمایید .

چنانچه مایلید که نام کامل  خودتان را  که در هنگام ارسال ایمیل به گیرنده ارسال می گرد تغییر دهید با استفاده از گزینه Option و سپس  Personal-Information فقط گزینه های Full Name و E-mail Address را  وارد و سپس گزینه Submit را انتخاب نمایدبه هیچ وجه در قسمت Option گزینه های را که نمی دانید تغییر ندهید تا ایمیل شما دچار مشکل نگردد

اگر ایمیل خور را فوروارد نکرده اید حتما همیشه مواظب سهمیه دیسک خود باشید  تا ایمیلهای شما برگشت نخورند ایمیلهای موجود در inbox و همچنین sent-mail را حذف نموده و یا اگر احتیاج دارید ابتدا به ایمیل دائمی خود فوروارد نموده و سپس حذف نمایید. سهمیه دیسک خود را از لینک "سهمیه دیسک" در سایت  قبل از لاگین می توانید مشاهده نمایید.

برای توضیح بیشتر و یا اینکه در هر قسمت که اشکال داشتید می توانید از  support@alum.sharif.edu  خود سئوال نمایید.